To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
DART - zdjęcia
Witamy na forum dyskusyjnym wszystkich miłośników darta niezależnie od miejsca zamieszkania, przynależności klubowej, organizacyjnej, itp.
Zarejestruj się i dyskutuj z nami.

Porady - Pierwszy zakup

KukizLFC - Wto Kwi 05, 2016 4:37 pm
Temat postu: Pierwszy zakup
Witajcie! Jestem początkującym darterem, rzucam od jakichś 5 miesięcy na sofcie na takim badziewnym sprzęcie. Wkręciłem się w to jednak bardzo i dlatego planuję zakup sprzętu do steela. Na tarczę i lotki chciałym wydać do 200zł, jednak za dobrą jakość mogę przekroczyć ten limit. Oczywiście zależy mi na wytrzymałej i nieodbijającej tarczy, która nie zje całego mojego budżetu oraz lotki. Jako, że rzucałem lekkimi lotkami softowymi, a następnie kupiłem softowe 19g i wydawały mi się już ważące swoje, to nie chciałbym przekroczyć 22g. Palce mam dosyć długie, rzucam leciutką parabolą, ale ani nie jest duża, ani nie naparzam płasko. W sofcie rzucałem tymi lotkami:

http://darttown.pl/produk...rn-lotki-softip

I rzucało mi się całkiem w porządku. Chciałym jednak skrócić nieco długość barrela, tutaj było 55mm, w nowych nie chciałym przekroczyć 50mm. Trochę już czytałem i jeżeli chodzi o tarcze to myślę nad dwoma:

ttp://darttown.pl/produkt/db180-unicorn-tarcza-sizalowa#review

http://sklep.smjsport.pl/...Play-sizal.html

Jednakże jeżeli chodzi o lotki to prosiłbym o jakieś większe rady. Mam nadzieję, że pomożecie w wyborze :) W październiku wybieram się na studia do Torunia, a słyszałem, że tam można trochę pograć, więc chcę zdążyć podszlifować moją średnią około 45 :)

Z góry dziekuję za wszystkie rady! :lotka:

Leoś - Śro Kwi 06, 2016 2:59 pm