DART - zdjęcia Strona Główna DART - zdjęcia
Witamy na forum dyskusyjnym wszystkich miłośników darta niezależnie od miejsca zamieszkania, przynależności klubowej, organizacyjnej, itp.
Zarejestruj się i dyskutuj z nami.


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Mapa Polskich Klubów Darta
Autor Wiadomość
Maciej Chorbiński 
www.pdodarts.pl



Tarcza: Winmau Blade4
Lotki: Red Dragon Swingfire II 23 g.
Pomógł: 14 razy
Wiek: 41
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1528
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Wysłany: Pią Lis 30, 2007 2:28 pm   

a miałem, miałem. ale Czarka jest o niebo lepszy (wykorzystanie Google Map-respect). a moja mapa wylądowała na poziomie projektów w jednym z folderów na twardzielu , i jakoś czasu na ten akurat projekt nie mam. A miało być tak pięknie.eh...
 
 
sailorripley 
www.strefadarta.pl



Drużyna: Dream Team Konin
Tarcza: Blade 4
Lotki: The Menace - 17gr (soft), 19gr (steel)
Pomógł: 17 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 1953
Skąd: Konin
Wysłany: Pią Lis 30, 2007 2:30 pm   

Czarek,
podać namiary miejsc gdzie się gra w darta, czy także knajpy gdzie stoją maszyny ale porządnego dartera nie uświadczysz?
 
 
 
RAV 
Gdyby tak ... ŁLD



Drużyna: O!KRĄG D.T.
Tarcza: Automat King's Darts II :)
Lotki: Harrows Aztec 14gR
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 1786
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lis 30, 2007 3:02 pm   

Ja mysle ze takie gdzie maszyna spelnia wymogi ligowe. Nie wazne czy ktos tam grywa czy nie tylko wazne ze jak chce se isc pociskac to na "wymierzonej" , sprawnej maszynie, z odpowiednio przygotowanym polem gry 8) Dodatkowo Czarku do lokali w ktorych dzieje sie cos wiecej mozna zrobic krotki dopisek np. "turnieje" ,lub "liga" i kazdy juz bedzie wiedzial o co kaman :-D
 
 
 
Janiu 



Drużyna: Matka siedzi z tyłu
Lotki: Harrows Eric Bristow (gładkie) 18g
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Wrz 2003
Posty: 2134
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lis 30, 2007 5:22 pm   

RAV napisał/a:
Ja mysle ze takie gdzie maszyna spelnia wymogi ligowe. Nie wazne czy ktos tam grywa czy nie tylko wazne ze jak chce se isc pociskac to na "wymierzonej" , sprawnej maszynie, z odpowiednio przygotowanym polem gry

A ty będziesz raz w miesiącu z poziomicą i miarką jeździł po wszystkich lokalach i sprawdzał czy jest ok. :glupek2:
 
 
 
cris132 
niezadowolony



Lotki: nie używam
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 495
Skąd: óć
Wysłany: Pon Gru 03, 2007 11:25 am   

Nooo Panie Kolego, jestem pod wrażeniem!!!
Rozwijasz się... jak papier toaletowy ;)
Wielkie :brawo:
oby tak dalej, pomysł świetny!
pozdrawiam
 
 
 
RAV 
Gdyby tak ... ŁLD



Drużyna: O!KRĄG D.T.
Tarcza: Automat King's Darts II :)
Lotki: Harrows Aztec 14gR
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 1786
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Gru 03, 2007 7:39 pm   

Janiu napisał/a:
A ty będziesz raz w miesiącu z poziomicą i miarką jeździł po wszystkich lokalach i sprawdzał czy jest ok. :glupek2:


No ja nie mowie ze az tak , po prostu miejca gdzie fajnie sie gra. -gdzie maszyna jest sprawna , stoi w miejscu gdzie swobodnie mozna oddawac rzuty(widzialem juz darty w takich miejscach ze zeby pograc trzeba bylo sie wykazac niemal cyrkowymi zdolnosciami) a na dodatek lokal jest sympatyczy. Takie miejsca ze jak bede w innym miescie to bez wahania moge pojsc i liczyc ze milo spedze czas...
 
 
 
CzarekMichał 



Drużyna: Matka siedzi z tyłu
Tarcza: Bull's Focus
Lotki: Target Sport90 - Excel 22g
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Lis 2002
Posty: 4724
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Gru 04, 2007 9:42 am   

Myślałem, że będzie większy odzew. Okazuje się, że np. w Poznaniu jest tylko 1 zainteresowany klub, w Krakowie, oprócz dwóch które sam dopisałem też tylko jeden.
Coś słabiutko, albo tacy niegościnni ;)
 
 
 
CzarekMichał 



Drużyna: Matka siedzi z tyłu
Tarcza: Bull's Focus
Lotki: Target Sport90 - Excel 22g
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Lis 2002
Posty: 4724
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Gru 06, 2007 10:41 pm   

Podziękowania dla Bogdana z Radomia, który przysłał namiary na 8 klubów z Jego miasta :)

Cytat:
Czarek,
podać namiary miejsc gdzie się gra w darta, czy także knajpy gdzie stoją maszyny ale porządnego dartera nie uświadczysz?


Podaj namiary na lokale gdzie według Ciebie można sobie bez problemu pograć, niekoniecznie z miejscowymi porządnymi darterami :)
 
 
 
biniu 


Drużyna: V-Element
Wiek: 31
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 32
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Gru 26, 2008 7:20 pm   

Mam pytanie gdzie w Zamościu mozna pograc w darta ?? ?????? JAk ktoś wie to prosze o odpowiedż
 
 
 
CYBERNAUTA 



Tarcza: Blada Trójca
Lotki: Modyfikowane hybrydy :)
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1141
Skąd: PL
Wysłany: Pon Gru 29, 2008 2:44 am   

W Poznaniu da się pograć w wielu miejscach, ale z reguły są to lokale z 1 lub dwoma automatami więc nie wiem czy jest sens dopisywać takowe do mapy.

A choćby tej knajpy brakuje http://www.jameson.pl/ (głównie bilard ale jest osobne pomieszczenie do zabawy w darta więc jakoś znośnie to wygląda).

Co po za tym - Garden Pub, choć maszyn coraz mniej - zapewne przez konkurencję z Agawy ;-)

Swojego czasu był też Delano na ul. Roosevelta 5 , ale nie wiem czy jeszcze istnieje. Może ktoś z Poznania tam zagląda i potwierdzi (lub zdementuje).
 
 
sailorripley 
www.strefadarta.pl



Drużyna: Dream Team Konin
Tarcza: Blade 4
Lotki: The Menace - 17gr (soft), 19gr (steel)
Pomógł: 17 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 1953
Skąd: Konin
Wysłany: Pon Gru 29, 2008 3:51 am   

to w Graden Pub stoją jeszcze maszyny???
byłem tam na okręgówce z 6 lat temu.

Delano jak najbardziej istnieje (2-3 maszyny) ale i tak tam się więcej nie zmieści raczej.
 
 
 
sailorripley 
www.strefadarta.pl



Drużyna: Dream Team Konin
Tarcza: Blade 4
Lotki: The Menace - 17gr (soft), 19gr (steel)
Pomógł: 17 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 1953
Skąd: Konin
Wysłany: Pon Gru 29, 2008 3:56 am   

@cybernauta
dopisuj wszystkie knajpy gdzie stoją sprawne maszyny i warunki do gry są ludzkie.
 
 
 
Greant 


Tarcza: Harrows Club Classic
Lotki: Harrows Silver Arrow
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Katowice
Wysłany: Wto Sty 13, 2009 4:06 pm   

w katowicach takie pustki na mapie a tutaj też ludzie w darta graja... dodałem dwie lokalizacje ;)
 
 
 
respawn 



Tarcza: Blade 4
Lotki: Target Precision Voyager 23g One80 Arcane 23g
Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 204
Skąd: Kuj-pom
Wysłany: Czw Lut 02, 2012 9:43 pm   

Dzięki za dodanie do mapy Brodnicy!
Zapraszam do Pubu Texas tam też rzucamy na ostro, pozdrawiam!
 
 
 
geddeon 
st.ogn. rez.



Drużyna: Dartchester Utd. Krk
Tarcza: Bull Advantage II
Lotki: Unicorn - Gripper - 22g
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 1840
Skąd: Kraków
Wysłany: Śro Lut 13, 2013 9:05 am   

Ja wysyłałem juz kiedyś kolejne miejsca w Krakowie jednak nie zostały dodane :(
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group