DART - zdjęcia Strona Główna DART - zdjęcia
Witamy na forum dyskusyjnym wszystkich miłośników darta niezależnie od miejsca zamieszkania, przynależności klubowej, organizacyjnej, itp.
Zarejestruj się i dyskutuj z nami.


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Puchar Wczesnej Jesieni :)
Autor Wiadomość
CzarekMichał 



Drużyna: Matka siedzi z tyłu
Tarcza: Bull's Focus
Lotki: Target Sport90 - Excel 22g
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Lis 2002
Posty: 4724
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro Paź 01, 2003 4:07 pm   Puchar Wczesnej Jesieni :)

Dzisiaj w Intrako IV turniej z cyklu środowych klubówek. Ciekawe czy ktoś pobije rekord Jarka w hi-scora. Dla tych którzy nie wiedzą, tydzień temu Jarek rzucił 965 :shock: . A przez chwilę cieszyłem się z najlepszego wyniku (737) :twisted:
 
 
 
CzarekMichał 



Drużyna: Matka siedzi z tyłu
Tarcza: Bull's Focus
Lotki: Target Sport90 - Excel 22g
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Lis 2002
Posty: 4724
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro Paź 01, 2003 10:16 pm   

No i nikt nie pobił rekordu Jarka, ale Włodek rzucił 2 razy ponad 700 punktów. A w 501 udało mi się zająć 3 miejsce. Wygrał Jarek, a drugie miejsce zajął Leszek. A poza tym parę razy z Anią z Intrako wygraliśmy w trambaszkę Leszkiem i Robertem, oraz z jakimiś obcymi kolesiami :D
 
 
 
Dartles 
Leszek Puchowski



Tarcza: Winmau Blade 4
Lotki: High Performance 25g
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 04 Gru 2002
Posty: 5364
Skąd: Poole, UK / Łódź
Wysłany: Śro Paź 01, 2003 10:44 pm   

No, a nawet Czarek mógł mnie pojechać 4-ty raz z rzędu w oficjalnych meczach, ale dał ciała na d19, a ja wykorzystałem szansę.

Kurna, a przegrałem najpierw pierszy mecz - z Jarkiem, a później ostatni mecz turnieju z... Jarkiem. To już kalafioryzm wtórny, zamóżdzony głęboko w psychice chyba.

Pozdrowienia dla tych którzy byli na turnieju i Dzięcioła, Kabana, aaaaa tam... dla wszystkich :)
 
 
 
CzarekMichał 



Drużyna: Matka siedzi z tyłu
Tarcza: Bull's Focus
Lotki: Target Sport90 - Excel 22g
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Lis 2002
Posty: 4724
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro Paź 01, 2003 10:52 pm   

Dartles napisał/a:
No, a nawet Czarek mógł mnie pojechać 4-ty raz z rzędu w oficjalnych meczach, ale dał ciała na d19, a ja wykorzystałem szansę.

Najpierw to dałem ciała na d20, rzuciłem d1 i mi zostało 38, a później nie trafiłem tego. Ale nic tam, nie było źle. Wygrałem z Włodkiem i Kucharzem :)
 
 
 
Dzięciołowa 



Drużyna: Nadzieja
Wiek: 38
Dołączyła: 02 Gru 2002
Posty: 324
Skąd: Widzew-Wschód
Wysłany: Czw Paź 02, 2003 10:48 am   

Dzięki za pozdrowienia.
Jak będziecie grali w Rokicie to Was odwiedzę.

Narazie, papa :)
 
 
 
CzarekMichał 



Drużyna: Matka siedzi z tyłu
Tarcza: Bull's Focus
Lotki: Target Sport90 - Excel 22g
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Lis 2002
Posty: 4724
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro Paź 08, 2003 9:51 am   

Dzisiaj o 18:30 w Metropolis V turniej cyklu.
Powoli pne sie w gore tabeli :) . Mam nadzieje, ze dzisiaj tez cos ugram 8)
 
 
 
CzarekMichał 



Drużyna: Matka siedzi z tyłu
Tarcza: Bull's Focus
Lotki: Target Sport90 - Excel 22g
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Lis 2002
Posty: 4724
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro Paź 08, 2003 10:49 pm   

Ale padaczka. Nic mi nie szlo.
Jak wychodzilem to Lestat mial grac z prawej o final. Moze napisze jak mu poszlo :)
 
 
 
Lestat 
Piotr Puchowski



Drużyna: Rokita
Tarcza: Blade IV
Lotki: Target Endeavour
Pomógł: 42 razy
Wiek: 50
Dołączył: 30 Wrz 2003
Posty: 5302
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 09, 2003 8:02 am   

Gówno tam poszło.... Przerżnąłem z Kucharzem 0:2, a później po lewej Witia wziął rewanż za półfinał z prawej i puknął mnie 2:1. W sumie trzecie - nie narzekam.
 
 
 
CzarekMichał 



Drużyna: Matka siedzi z tyłu
Tarcza: Bull's Focus
Lotki: Target Sport90 - Excel 22g
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Lis 2002
Posty: 4724
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro Paź 22, 2003 10:17 am   

Dzisiaj przedostatni turniej cyklu, a sytuacja w tabeli caly czas niewyjasniona, wiec na pewno bedzie ciekawie. :)
 
 
 
Dartles 
Leszek Puchowski



Tarcza: Winmau Blade 4
Lotki: High Performance 25g
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 04 Gru 2002
Posty: 5364
Skąd: Poole, UK / Łódź
Wysłany: Śro Paź 22, 2003 11:28 pm   

No kurcze będzie się działo, oj będzie... Nie poszło Jarkowi i Lestatowi, a szansę wykorzystał Witek i jak se przegrałem z nim to grał z Kucharzem w finale (Kucharz z prawej). Ja nie narzekam (tak jak tydzień temu Lestat) bo skończyłem na 3-cim, a było chyba 30 osób. O mało co nie przerżnąłem z... Mazurem :) ... W hajka ma największe szanse na zwycięstwo Włodziu, który jako jedyny nie spieprzył z pierwszej trójki :)
 
 
 
CzarekMichał 



Drużyna: Matka siedzi z tyłu
Tarcza: Bull's Focus
Lotki: Target Sport90 - Excel 22g
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Lis 2002
Posty: 4724
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Paź 23, 2003 2:57 pm   

Dartles napisał/a:
Ja nie narzekam bo skończyłem na 3-cim

To moze popros Lestata zeby czesciej wylewal Ci piwko na spodnie. Widac ze dobrze Ci to zrobilo :D
 
 
 
Dartles 
Leszek Puchowski



Tarcza: Winmau Blade 4
Lotki: High Performance 25g
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 04 Gru 2002
Posty: 5364
Skąd: Poole, UK / Łódź
Wysłany: Czw Paź 23, 2003 10:44 pm   

Fakt, chyba zamast stresować się grą, stresowałem się tym, że przeziębię sobie jajka :wink:
 
 
 
CzarekMichał 



Drużyna: Matka siedzi z tyłu
Tarcza: Bull's Focus
Lotki: Target Sport90 - Excel 22g
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Lis 2002
Posty: 4724
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro Paź 29, 2003 12:34 pm   

Dzisiaj ostatni turniej. Wszystko sie roztrzygnie. Pierwsza trojka jest juz raczej ustalona (biorac pod uwage koniecznosc uczestniczenia w conajmniej 6 turniejach). Jednak o kolejne miejsca w tej trojce walka bedzie trwala do konca. Poza pierwsza trojka tez jeszcze moze sie cos dziac :)
 
 
 
Janiu 



Drużyna: Matka siedzi z tyłu
Lotki: Harrows Eric Bristow (gładkie) 18g
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Wrz 2003
Posty: 2134
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro Paź 29, 2003 4:30 pm   

Fakt, Puchar Wczesnej Jesieni dobiega końca.
O czołowe pozycje powalczyć mogą nieliczni i tymi nie należy się przejmować (wszak pucharkami są już w domach obstawieni :D , a pod ciężarem "blaszek" pewnie kark by im się ugiął), jednak w środkowej części tabeli walka zapowiada się naprawdę żażarta. I nie dotyczyć będzie przynajmniej chętki na nagrodę ale na lepszą pozycję.

Wszystkim mającym szansę na cokolwiek i niemającym szansy na NIC życzę powodzonka.
 
 
 
Dartles 
Leszek Puchowski



Tarcza: Winmau Blade 4
Lotki: High Performance 25g
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 04 Gru 2002
Posty: 5364
Skąd: Poole, UK / Łódź
Wysłany: Czw Paź 30, 2003 12:31 am   

No i stało się... cykl zakończony. O wynikach nie będę się za bardzo rozpisywał, bo pełne macie na stronie Lestata. W ostatniej eliminacji klubówki działo się sporo rzeczy, bo decydowały się miejsca 1-3, 4-6 (a jak się okazało da się z 4-go awansować na 2-gie mimo dużej straty - brawo Tomek), a i za plecami czołówki też były roszady. Nieźle zagrały dziewczyny (Kaśka Borzęcka i Emilka). Pucharki i reszta złomu były fajne, a nagrody dostali wszyscy, którzy brali udział w minimum :) turniejach. No i w ogóle było fajnie, a dziś rano z pewnością głowa będzie Krzysia bolała :wink: A ja se później zjadłem pstrąga... a więc tam mniej więcej wyglądała ostatnia edycja Pucharu Wczesnej Jesieni. Jednym słowem łzy, radość, dogrywki, zdjęcia... a PDC-a i tak nikt nam nie zwróci. Sorry za bełkot, ale jest późna pora i mimo trzeźwości, mój organizm snu się domaga :) . A w trambambulę i tak będzie dogrywka :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group